Google nám ponúka viacero možností pre oslovenie potenciálnych zákazníkov v momente, keď uvažujú o kúpe produktu alebo služby. Rovnako vieme zvýšiť povedomie o značke, prípadne ukázať potenciálnym zákazníkom, kde sa nachádza vaša prevádzka. Aby sme vedeli, ktoré kampane sú vhodné pre sledované ciele, tak si ich bližšie priblížme. Aké kampane vlastne poznáme? Vyhľadávacia sieť, obsahová sieť, reklamy v nákupoch, videokampane, discovery, miestne kampane. Reklamy v rámci týchto kampaní majú rôznu podobu. Zobrazujú sa na rôznych miestach na internete a sledujeme nimi iné ciele.
Tu už sa nehráme na pozície, kľúčové slová a reklamné texty. Tu všetko podlieha vášmu zisku. Z našich klientov vytvárame v programe Management jednotky vo svojom obore a to bez ohľadu na to, či v Malackách vyrábajú plastové okná, namontujú 300 klimatizácii ročne po celom Slovensku alebo postavia tisíc bytov ročne. Nezľakneme sa ani top IT firmy predávajúcej svoj produkt pre celý svet a stále sme radi ak môžeme pozdvihnúť biznis toho nášho malačana o 40% medziročne. Proste, ak chápete, že vaše produkty alebo služby ľudia hľadajú na Google, ste náš klient.
Reklama na YouTube je výbornou náhradou televíznej reklamy, prípadne jej výkonný doplnok. Na rozdiel od TV, reklama na YouTube má plnú pozornosť diváka. Využíva model platby za prehratie. Teda za reklamu platíte až vtedy, keď si z nej divák pozrie viac ako 30 sekúnd. V prípade videa kratšieho ako 30 sekúnd platíte za dopozeranie do konca. Navyše, prvých 5 sekúnd videa sa nedá preskočiť
Facebook nie je len o „lajkoch“. V súčasnosti má 11 rôznych reklamných formátov a každý z nich má iný cieľ. A preto ani predajné kampane prinášajúce objednávky v e-shope nie sú žiadnou výnimkou. Už nejde len o to, koľko ľudí z vašej cieľovky klikne, ale meriame konverzie, generujeme potenciálnych zákazníkov, lacno šírime videá a promujeme aplikácie pre mobily.
Vašu webstránku dostaneme na prvé pozície vo vyhľadávaní Google. Získate tak nielen zvýšenú návštevnosť stránky ale vďaka presnému cieleniu najmä potencionálnych zákazníkov a väčší počet úspešných konverzií pre váš biznis.
Vďaka banerom v obsahovej sieti Google, bude reklama na vaše produkty alebo služby zobrazená naprieč celým internetom. Môžeme ju zacieliť na konkrétne publikum, weby, témy alebo kľúčové slová.
Chcete osloviť potenciálnych zákazníkov správou do ich inboxu aj keď nemáte ich e-mailovú adresu? S Gmail reklamou sa vám to podarí a oslovíte tak úplne novú cieľovú skupinu.
Tento obľúbený a často používaný spôsob, zobrazovania reklám užívateľom, ktorí boli na vašej stránke ale nedokončili nákup, vám môže pomôcť zvýšiť nielen počet konverzií ale taktiež podiel opakovaných nákupov či upsell iných produktov z vášho portfólia.
© 2023 Romy Creative studio